Telefoonnummers groepen
Al onze groepen van de dag- en buiten-schoolse opvang hebben een rechtstreeks telefoonnummer. Bel gerust als u als ouder iets wilt weten over uw kind.
Contact
Privacy verklaring: klik hier.
Peutergroepen | |
Bam Bam & Barney | 070 - 301 24 32 |
Babygroepen | |
Dino, Hoppy & Gazoo | 070 - 301 24 35 |
Buitenschoolse opvang & voorschoolse opvang | 070 - 301 24 36 |
Kantoor | 070 - 320 69 29 |
De Flintstones Kinderopvang
De tarieven van De Flintstones kinderopvang worden per uur berekend. Alle uurtarieven zijn inclusief voeding, fruit, broodmaaltijd en luiers. Ouder(s)/verzorger(s) kunnen in aanmerking komen voor kinderopvangtoeslag via de Belastingdienst .
U kunt contact met ons opnemen over de actuele uurtarieven. 070 320 6929 of info@deflintstones-kinderopvang.nl
Facturatie
Incasseren gaat via automatische incasso, dit is het makkelijkste voor u en voor ons! Deze automatisch incasso vindt plaats rond de 25e van de maand. Wanneer u een regulier contract bij ons afneemt betaalt u voorafgaand aan de nieuwe maand. Bij een flexibel contract betaalt u achteraf de afgenomen dagdelen van de afgelopen maand.
Om in aanmerking te komen voor kinderopvangtoeslag moet u voldoen aan een paar voorwaarden. De belangrijkste hiervan zijn:
LRKnummer dagopvang: 350896835
LRKnummer BSO: 119532840
De hoogte van de kinderopvangtoeslag dat u ontvangt, hangt af van uw inkomen, de soort opvang en het aantal kinderen. Per kind kunt u per maand max. 230 uur kinderopvangtoeslag krijgen. Zorg ervoor dat u uw toeslag snel aanvraagt via de Belastingdienst (mijn toeslagen), omdat u anders een deel van de toeslag misloopt. Daarnaast moet u niet vergeten dat u nog wel een eigen bijdrage aan opvangkosten betaald. Doet u dit niet, dan moet u het gehele bedrag aan ontvangen kinderopvangtoeslag terugbetalen. U kunt ervoor kiezen om de toeslag op uw eigen rekening te laten storten en zelf het volledige bedrag naar de kinderopvang te storten.
Wanneer er iets veranderd aan uw situatie, kan het zijn dat een contractwijziging nodig is. Deze moet u altijd schriftelijk per mail aan ons doorgeven.
U kan dit mailen naar de infomail: info@deflintstones-kinderopvang.nl
Een wijziging of opzegging van het contract moet altijd voor de 1e van de nieuwe maand zijn doorgegeven met een wijzigingstermijn van een maand. Wanneer u bevestiging van ons krijgt, weet u dat de wijziging goed is ontvangen en is doorgevoerd.
Aangezien de reguliere contracten gebaseerd zijn op een gemiddeld maandtarief zal bij tussentijds opzeggen van het contract geen verrekening plaatsvinden. De contracten worden op jaarbasis aangemaakt. Het gemiddelde maandtarief hanteren wij omdat dit fijn is voor u, aangezien op deze manier het bedrag voor de opvang die u afneemt gelijk blijft voor iedere maand.
Een wijziging kan gevolgen hebben voor de kinderopvangtoeslag. Wijzigt het aantal opvanguren, het uurtarief of uw inkomen, geef dit dan door aan de Belastingdienst. Dit is altijd uw eigen verantwoordelijkheid.
Mocht u na het inschrijven (en tijdens of na het proces van intake en/of wenmomenten), om welke reden dan ook, afzien van de overeengekomen plaatsing, factureren wij de afgesproken wenmomenten en per kind 25€ aan administratiekosten. Tussen het moment van uitschrijven en opnieuw weer bij ons inschrijven, hanteren we over het algemeen een periode van 3 maanden. Maatwerk is altijd bespreekbaar bij bijvoorbeeld een onzekere arbeidssituatie met snel uitzicht op een nieuwe baan op bij een tijdelijk woonadres elders etc. Hierover kan u altijd met ons in gesprek. Uitschrijven in de zomermaanden accorderen wij niet wanneer u met aanvang van het nieuwe schooljaar wel weer opvang wenst. Mocht dit echt je wens zijn, dan gaan we graag hierover in gesprek.
Wij begrijpen als geen ander dat u graag even wilt kennismaken met onze opvang.
Wij nemen graag de tijd om te vertellen waar De Flintstones voor staat.