Klachten bij De Flintstones Kinderopvang

Wij vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt. Heb je een klacht of opmerking over onze opvang? Laat het ons vooral weten, je feedback helpt ons te groeien.

Hoe je een klacht indient

  • Probeer eerst je klacht te bespreken met de pedagogisch medewerker of locatie­leiding.
  • Kom je er samen niet uit? Stel dan je klacht schriftelijk (bijv. via e-mail) aan onze klachtenfunctionaris. We nemen je klacht serieus en streven ernaar binnen zes weken te reageren met een voorstel voor oplossing.
  • Blijft het ontevreden of is er geen oplossing? Dan kun je de klacht indienen bij het Klachtenloket Kinderopvang, of een officieel geschil aanmelden bij de Geschillencommissie Kinderopvang.

Contact

  • Klachtenfunctionaris De Flintstones: [email]
  • Telefoon: [telefoonnummer]
  • Klachtenloket Kinderopvang: 0900‑1877 of bezoek de website van de Geschillencommissie Kinderopvang. Klachtenloket Kinderopvang

Privacy & vertrouwelijkheid

Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld. We registreren klachten zorgvuldig en gebruiken de inzichten om onze zorg continu te verbeteren.

Meer weten?

Je wilt zeker weten waar je voor kiest. Daarom leggen we je graag uit hoe wij werken, wat onze keuzes betekenen en wat jij als ouder kunt verwachten.

Activiteiten

We organiseren meerdere activiteiten en gaan graag met de kinderen naar buiten.

Voorschoolse Educatie

Voor peuters van 2,5 tot 4 jaar. Dit draagt bij aan een goede start op de basisschool.

Ruime openingstijden

Wij hanteren ruime openingstijden zodat je niet in de knel komt met werk.

Plan een rondleiding >